אב (11)

ההקשר גובר על העקביות

 

בסרטון הוידיאו של ה-iPhone רואים שכאשר מקלידים URL מקש הרווח מוחלף במקשים מונחי אינטרנט. מאחר שב-URL-ים לא יכולים להיות רווחים, ה-iPhone מסלק את המקש המיותר ומחליף אותו במקשים בעלי ערך. דוגמה טובה למצב שבו ההקשר גובר על העקביות.
מותר להיות בלתי עקבי אם העיצוב הוא הגיוני יותר כך. תנו לאנשים רק מה שחשוב. תנו להם מה שהם צריכים מתי שהם צריכים, וסלקו את מה שהם אינם צריכים. עדיף להיות צודק מאשר להיות עקבי.

כתבו תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תוצג.