תמוז

לקוחות טק ג’אמפ מספרות

את הסדרה על טק ג’אמפ אני רוצה לסיים בראיונות עם לקוחות מרוצים של טק ג’אמפ. מתוך שלל לקוחות כאלה ראיינתי שתיים:

קרן בר, מעצבת פנים ובלוגרית. הבלוג שלה נולד ב-2013 במטרה להביא עיצוב טוב לכל בית. ניתן למצוא בו טיפים לעיצוב הבית, הדרכות DIY, סיפורים על בתים של אנשים ותהליך העיצוב שלהם.
מעין גנות בכר, מרצה ומנחת סדנאות לפיתוח שחקני נשמה בארגון כאמצעי ליצירת צמיחה ארגונית. באתר שלה ניתן למצוא את מגוון הסדנאות וההרצאות שהיא מעבירה, וכן פוסטים עם זוויות הסתכלות שונות על מקום העבודה שלנו.

הצגתי לשתיהן את אותן שאלות, והן שיתפו פעולה בשמחה. ניכר בשתיהן שהן שמחות לפרגן לטק ג’אמפ.

***

איך שמעת על טק ג’אמפ?

קרן: על טק ג׳אמפ שמעתי מיונית צוק, הבלוגריסטית. היא סיפרה על מיזם חדש שבונה אתרים תוך שילוב של ערך חברתי.

מעין: הגעתי אליהם דרך מודעה שהתפרסמה בלינקדאין.

האם מיד החלטת שאת רוצה שהם יבנו לך את האתר, או שהשווית עם חברות בניית אתרים אחרות?

קרן: אני חושבת שמיד החלטתי שזה מה שאני צריכה. מבחינת העיצוב, ידעתי מה אני רוצה ורציתי מישהו שיבנה את מה שאצלי בראש.

מעין: ביררתי קצת כדי להבין מה עלויות לפיתוח ועיצוב אתר, חשבתי גם לנסות לבד על וויקס, אבל זה לא היה כ”כ פשוט…

מה גרם לך לבחור בטק ג’אמפ? האם הערך החברתי היה שיקול? ואם כן, האם חששת שזה יבוא על חשבון איכות האתר?

קרן: הערך החברתי מאוד השפיע על הבחירה שלי. הרגיש טוב לשלם על בניית האתר שלי ולדעת שיש לכך ערך חברתי.

מעין: נכנסתי למודעה וקראתי על הפעילות החברתית שלהם וזה מה שמשך את תשומת ליבי, והרגשתי צורך לתרום בדרך שלי לטובת המיזם המקסים הזה. מאוד מרגש. החלטתי לנסות, המחיר היה סביר בהחלט, ובחרתי לתת צ’אנס למרות שהיה לי חשש שאולי לא יהיה מוצלח.

מעין: אני מרוצה לא רק מתהליך העיצוב עצמו, אלא מכל ההתקשרות עימם וממערכת היחסים שנבנתה

איך היה תהליך בניית האתר?

קרן: תהליך בניית האתר היה מאוד קל. בהתחלה רציתי להשתמש בתבנית מסוימת של אלמנטור שמצאתי בחו״ל, והצוות של טק ג׳אמפ מצא לי תבנית דומה בעברית. ידעתי בדיוק איך אני רוצה שהאתר יראה, כך שנתתי דוגמאות של אתרים שאהבתי וספציפית את התבנית מחו״ל שרציתי, והצוות עשה את ההתאמות לעברית. היו לי כבר צבעים ולוגו של המותג וגם גרפיקות שהכנתי, כך שיכולתי לשלב אותם בעיצוב.

מעין: התהליך היה נוח מאוד. עבדה מולי ליזה שמאוד מנוסה ומיומנת, והבינה אותי ואת הצרכים שלי מיד. היא קלטה את הראש שלי ומה אני אוהבת. היא הייתה נגישה וזריזה מאוד בתגובתיות.

בשלב העיצוב – שלחו לך סקיצה, או כמה סקיצות? האם היו כמה סבבים? האם בחלק הזה היו מעורבים הצעירים שעבדו בטק ג’אמפ?

קרן: אני לא ממש זוכרת אם היו סקיצות. אבל היו סבבים של שינויים וגם לימדו אותי לעבוד עם התוכנה ולהעלות ולבנות תכנים בעצמי.

מעין: להבנתי החבר’ה הצעירים מעורבים מההתחלה, אבל לא עבדו ישירות מולי. אני עבדתי רק מול ליזה ולכן היה לי נוח מאוד. לגבי העיצוב, מאוד חששתי שלא יקלעו לטעם שלי,  והופתעתי מאוד שבפעם הראשונה זה היה זה… בול פגיעה. אמנם הכנסנו שינויים בכל מיני מקומות, אבל בסה”כ ה-look and feel היה מוצלח ביותר.

מי היה איש/אשת הקשר שלך בטק ג’אמפ? ההיה לך קשר עם הצעיר או הצעירה שבנו את האתר?

קרן: היו לי מספר אנשי קשר: אביטל ירדני, בעלת המיזם; הגר, שהייתה אחראית על הצעיר (ששכחתי את שמו) שביצע את הבניה עצמה. היה יום של סדנא, שבה הוא לימד אותי איך להעלות תכנים ואז ישבנו יחד.

מעין: כאמור, עבדתי מול ליזה.

קרן: לא ידעתי איך להפוך את החלום למציאות, והצוות של טק ג׳אמפ ידע לעשות את זה במקומי

מה עוד את יכולה לספר על התהליך? כמה זמן הוא לקח?

קרן: אני לא זוכרת כמה זמן בדיוק לקח התהליך, לדעתי גג חודשיים. אני מאוד מרוצה מהתוצאה ומקבלת המון מחמאות על האתר. טק ג׳אמפ הגיעו בדיוק כשהייתי צריכה אותם. את האתר הראשון בניתי לבד ובצורה חובבנית. לא היה לי תקציב לבניית אתר ועיצוב גרפי מקצועי מא׳ ועד ת׳. היה לי תקציב בינוני ורציתי למקסם אותו. ידעתי בדיוק איך האתר שלי צריך להראות, רק לא ידעתי איך להפוך את החלום למציאות, והצוות של טק ג׳אמפ ידע לעשות את זה במקומי.

מעין: התהליך היה מהיר, לדעתי הגדרתי דד-ליין ועמדנו בו. חלק גדול היה תלוי בי וביכולת שלי לתת פידבק מהיר, כי ליזה הייתה מגיבה מיד.

האם אחרי שהאתר היה בנוי קיבלת הדרכה? נפגשת עם מי שבנה לך את האתר?

קרן: לאחר שהאתר היה בנוי, קיבלתי הדרכה מקיפה מהצעיר שבנה את האתר. ההדרכה תרמה לי מאוד, ובהמשך הדרך הצלחתי אפילו לבנות דפים שלא היו קיימים כשבנינו את האתר, לגמרי לבד ולהוסיף אותם. לדוגמא: הדף של הפרינטאבלס החינמיים והדף של הפודקאסט הם תוספות מאוחרות שהוספתי בעצמי בזכות ההדרכה (וקצת כישרון טכני).

מעין: קיבלתי הדרכה טלפונית מהבחור הצעיר שמסר לי את האתר. היה מקצועי מאוד והסביר היטב.

האם את מרוצה מהבחירה שלך בטק ג’אמפ? (אני מניחה שכן, אבל אשמח לשמוע למה)

קרן: אני מאוד מרוצה מהבחירה שלי בטק ג׳אמפ. השירות שלהם מעולה. מידי פעם אני עדיין מקבלת מאביטל עדכונים שהיא נכנסה לאתר שלי ובדקה שהכול בסדר. בנוסף, קניתי בנק שעות, כך שאם יש לי תקלה או אם אני צריכה משהו חדש שאני לא מצליחה לעשות לבד, אני שולחת מייל לאשת הקשר והצוות מטפל בזה.

מעין: בהחלט מרוצה, לא רק מתהליך העיצוב עצמו, אלא מכל ההתקשרות עימם וממערכת היחסים שנבנתה. בכל דבר שביקשתי בהמשך, אחרי המסירה, הייתה התייחסות עניינית, מקצועית. חשוב היה לי לעדכן את האתר מידי פעם בפעם, וקיבלתי תמחור סביר לחבילת שינויים שביקשתי מאביטל.

***

הפוסט הזה מסיים את סדרנת הראיונות על טק ג’אמפ, ראיונות שבהם ניסיתי להציג זוויות שונות של המיזם הזה. הפוסט הזה מתאים במיוחד להיות אקורד הסיום כי הוא מזקק בתוכו את שני המאפיינים הנהדרים של טק ג’אמפ: התועלת החברתית הרבה שצומחת לאנשים שעובדים שם, לצד מקצועיות בלתי מתפשרת.

היה לי לעונג. מקווה שגם לכם. אם אתם רוצים לחזור ולקרוא פוסטים קודמים בסדרה, הינה קישורים לכולם:

טק ג’אמפ – סדרת פוסטים על עסק חברתי לבניית אתרי וורדפרס

“מי שמוכן להיאבק ורוצה להתקדם, אני איתו” – אביטל ירדני, המנכ”לית והמייסדת של טק ג’אמפ

“העבודה פה נתנה לי הרבה מאוד דברים שמקום עבודה רגיל לא יכול היה לתת” – כפיר בן-שמעון, טק ג’אמפ

“הסבלנות והסובלנות שיש כאן לא קיימות כמעט בעולם מקומות העבודה ה’רגילים'” – עידו צמח, מעצב ויועץ הסתרים של אביטל בטק ג’אמפ

“התוכנית בטק ג’אמפ ייחודית ומאוד מוצלחת. מטרתנו היום היא להגדיל את כמות התוכניות מהסוג הזה” – טק ג’אמפ – ראיון עם נאווה קרט מהביטוח הלאומי

“נזכרתי שאני כן יכול להיות טוב בלימודים” – ראיון עם אולג שעובד בטק ג’אמפ

“זאת הייתה העבודה הרצינית הראשונה שלי” – ראיון עם טליה כהן מטק ג’אמפ

חיפשו פרילנסרים עם נשמה. זה נראה לי מתאים, אז הצטרפתי לטק ג’אמפ – ראיון עם ליזה בראל מטק ג’אמפ

אתרי לקוחות טק ג'אמפ

כתבו תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תוצג.