לפני כמה ימים כתבתי על מחוייבות מרשימה ללקוח, בהתנהלות היומיומית מולו. עכשיו אני רוצה להפנות אתכם לפוסט נפלא שכתב ג’ייסון פריד מ-37 סיגנלים במגזין INC.
הוא מספר על תקלה שקרתה להם באחת האפליקציות (campfire) שגרמה לניתוקים בזמן השימוש במערכת. הוא מתאר כיצד הם ב-37 Signals התמודדו עם התקלה – הם לא טייחו, לא ניסו להעביר את האחריות (על אף שהתקלה לא נגרמה בגללם, אלא בגלל אחד הספקים שלהם), ולא פחדו להתנצל. הם כן הקפידו לעדכן את המשתמשים כל הזמן בסטטוס התיקונים, ולאחר התקלה טופלה, הם פיצו את כל המשתמשים בחודש אחד חינם של שימשו באפליקציה.
מתברר שמחוייבות מרשימה ללקוח יכולה לקרות גם בשעת משבר, וניתן אפילו להפוך אסון לזהב