מרחשוון (8)

הקלק כאן

 

המחבר של המאמרון מספר שמאז ומעולם הוא תמך באופן נלהב בטקסט ביצועי בקישורים, כשהוא באמת רצה שאנשים יקליקו. מבחינה קופירייטרית, הוכח שוב ושוב כי כאשר ברצוננו לגרום למישהו לעשות משהו, נשיג תוצאות טובות יותר אם נגיד לאנשים בדיוק מה לעשות.
פשוט וקל.
המחבר מביא תוצאות של ניסוי שנערך בקרב קוראי ניוזלטרים. המטרה היתה לברר אם המלל שנמצא בקישור משפיע על כמות ההקלקות.
התשובה היא חיובית. נמצא כי שתים-שלוש מלים נכונות יכולולת להעלות כמות הקלקות ביוותר מ-8%.
הנה התוצאות:

  • Click to continue: 8.53%
  • Continue to article: 3.3%
  • Read more: (-)1.8%

המסר ברור. לא רק שיש להשתמש במלל ביצועי בקישור אם באמת רוצים שאנשים יקליקו, אלא יש גם לומר לאנשים איזו פעולה בדיוק אנחנו רוצים שהם יבצעו, כדי לקבל את התגובה הטובה ביותר.
הקליקו כאן לקריאת המאמרון במלואו 🙂
 

תגובה 1 על “הקלק כאן

  1. זה חשוב לא רק בקישורים, אלא גם בכפתורים

    בממשק נכון ושימושי – במקום מסך כזה:

    האם למחוק? |אישור| |ביטול|

    עדיף ליצור מסך כזה:

    האם למחוק? |למחוק| |להשאיר|

    (זה עוזר במיוחד אם אח”כ מגיע עוד מסך:
    ביקשת לבטל את המחיקה |אישור| |ביטול|
    ואז המשתמש צריך להתחיל לחשוב, אם הביטול הוא ביטול של המחיקה או ביטול של הביטול…)

כתבו תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תוצג.