חברת קנסיגנטון – יצרנית תוספים למחשבים – מצאה את עצמה במקום השלישי, רודפת אחרי שתי מתחרות: מייקרוספוט ולוגיטק. שתי המתחרות שלה גדולות ממנה בהרבה מבחינת משאבים. המתחרות של קנסינגטון לכודות במאבק לייצר טכנולוגיה מתוחכמת יותר, ובעלת רשימת פיצ’רים ארוכה יותר.
במצב הזה, קנסינגטון בחרה לצאת ממרוץ החימוש הטכנולוגי, ופנתה לחווית מוצר בתור יתרון תחרותי.
התוצאה היא Ci Lifestyle Collection של קנסינגטון, פס ייצור חדש של עכברים ומקלדות למשתמשים ביתיים וניידים, המעוצבים על בסיס מחקר שדה נרחב בנושא חווית משתמש.
מסתבר שהמעבר לזוית ההסתכלות הזו לא היה קל. זה התחיל בכך שסקר שוק גילה עובדה מייאשת: משתמשים אינם מבינים את ערכה של רשימת פיצ’רים, ואינם מבחינים בין מוצרים של קנסינגטון לאלה של מתחרותיה. הממצא הזה הוביל אותם לשינוי כיוון אסטרטגי.
המשך המאמר מתאר איך גילו מה חסר למשתמשים, על מה יש לשים את הדגש, ואיך עיצוב יכול לעשות את ההבדל.
מאמר לא ארוך, ודי מומלץ